20 Aralık 2009 Pazar

1. Yıla !...


Şu Yazıyı yazalı tam bir yıl olmuş. Aslında bende unutmuşum. Kendime 'yahu ben blogu yazmaya geçen yıl aralıkta başlamıştım bir bakayım' dedim ve 20 Aralık 2008 tarihi ile karşılaştım. Arada bir girer bir kaç yazı karalarız, resim koyarız dediğim Blog sanki artık çocuğum gibi olmuş durumda. Bir gün güncellemeyince içimde bir huzursuzluk oluyor...

***

Blogu açtığım ilk gün diğer futbol bloglarına attığım maillerden, bugüne çok şey yaşadım aslında. Hepsi de blogun arşivinde... Kazandığım dostlukları, blog sayesinde tanıdığım insanları da es geçemem tabi. Takip eden herkese teşekkür ediyorum. Gönül bu kadehleri sizinle gerçekten tokuşturmayı isterdi ama umarım bir gün oda olur... :)

18 YORUM:

Can dedi ki...

Nice yıllar Oğuz. Bir Pes atsak fena olmayacak artık :)

M.T dedi ki...

Hayırlı olsun Oğuz. Nice nice mutlu yıllar diliyorum...

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ Can,

atalım artık farz oldu :)

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ M.T

Abi teşekkür ediyorum. Desportivo'yuda tekrar güncel görmek güzel olur...

stuven dedi ki...

pasta beklerken şampanya ile karşılaştım:) ben blogumun 1.ci yılını kutlamıyı unuttum:(
nice yıllara

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ stuven

teşekkürler. az kalsın bende unutuyordum tesadüf aklıma geldi :)

ismenegerekvar dedi ki...

blogun daha çok yıldönümünü kutlarsın umarım ! :)

Eşref ÇEVİK dedi ki...

nice yılara

serhan yener dedi ki...

Blogun 1. yaşı kutlu olsun :D

UzunPaslar dedi ki...

Kutlu olsun Oğuz, nice yıllara hep birlikte!

Oğuz Öztürk dedi ki...

Teşekkür ederim Göksel.. Blog yıllarca devam eder, sende yıllarca yazarsın umarım:)

ZorAdam51 dedi ki...

Kutlu olsun ve nice yıllara.Darısı da bizim başımıza.

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ ZorAdam51

teşekkürler.

Adsız dedi ki...

nice yıllara dostum..

Beercholic dedi ki...

nice yıllara, sen/siz yazdıkça biz okuyacağız unutma..

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ Beercholic

Çok teşekürler.. Bizde sen yazdıkça okuyacağız :)

kingiverson dedi ki...

daha uzun yıllar gider umarım.nice yıllara

Adsız dedi ki...

sürekli takip ettiğim bloglardan biri. umarım hiç durmadan devam edersin. mutlu yıllar!

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan