11 Aralık 2009 Cuma

The Footy Babe Kick #2


KES TRAŞI SEVGİLİ

Babaların yadigarı bir söylem parçasıdır “kes traşı”; ama ne kadar anlam ifade eder. ” Kel başa şimşir tarak”tan daha kullanışlıdır, tavsiyedir.

Hala Beşiktaş-CSKA Moskova maçı konuşuluyor, aferin, konuşulsun. Bana asla kötü tat vermez bol bol konuşulan maçlar, her konuşandan maçla ilgili ayrı bir iştah bulurum ben. Açgözlüyüm, okuma doyumsuzuyum.
Aklımda en iz bırakan, İbrahim Toraman’ın cesur gol kurtarışı bence Bobo’nun golünden daha değerliydi benim gözümle, değil miydi söyleyin bana? Yalnız CSKA Moskova takım olarak öyle bir motive olmuş ki, gazete kuponu biriktirir gibi takipli, bir parti biletine beleş sadece bir içki içer gibi kıymet bilir(scotch mesela), Beşiktaş’tan korkuları yoktu.
Maçın başlamasına 1 dk. kala erkek arkadaşıma dedim ki:” Cins bir takım bu, yaratıcılığını öyle bir konuştururlar ki sen bile anlayamazsın..”

O daha Rüştü’yü sayıklayadursun.
” Sen bırak Rüştü’yü, ben Krasic’den korkuyorum. Zehir gibi delikanlı, durdurulmazsa atacak gol bak gör, marketing karma görüyorum ben onda..” O an Krasic’e kitlenmiştim.
Marketing karma ne be?!
Ağzımdan çıktı işte sevgili.. Golünü, her türlü oyundaki aktivitesini pazarlama yırtıklığı var yani Krasic‘de, o manada. Yırtık adam.
Söylediklerimden umudu kırıldı, kaşlarını düşürüp bana baktı, ”kes traşı” dedi.
Vay anasını, amma da naftalin kokulu geldi burnuma dediği. Anaanemin evi geldi sonra. Hoşuma gitti.
40 dk. sonra Krasic kesti benim sevgilinin traşını, gol tabi.. Adamla ahbap olsam bu gerçeği göremezdim ha.
İnönü atmosferini eleştirecek değilim, yok az kişi gitmiş..miş, boşmuş..muş..adamlar sonuçta deli gibi şakıdılar. Maçlara gidemeyene “çakma taraftar” denilmesine de karşı bu yürek.
Beşiktaş taraftarının bini de bir, biri de bir. Bir avuç olsalar bile kaç bin ayar çekerler,o kadar!

Not: Bu arada erkeklere kirli sakal yakışır, evet. Ama kimini at hırsızı gibi gösterir. Benim yakışır dediğim kesim Che’de durduğu gibi taşıyanlar.

3 YORUM:

Oğuz Öztürk dedi ki...

Şu Krasic İngiltere'de koştursun.. Bırak adamı Cska :)

shenem dedi ki...

ayynı şeyi resmi yüklerken düşündüm bilio musun:)

ismenegerekvar dedi ki...

saçlarını kurban olduğum :D

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan