1 Aralık 2009 Salı

The Footy Babe Kick #1


Cristiano Ronaldo, Gir Bu Kalpten içeri?

Nike Mercurial Vapor Superfly ayakkabılarıyla herkesin gönlüne giren, ama beni fethedemeyen biricik Ronaldo… “Hızın yeni silahı” sloganı niye benim kalbimde yavaş kalır?
Gerçekten düşündüm; itiraf etmek gerekirse daha geçen gün Barcelona-Real Madrid maçında, yeni düşündüm Ronaldo‘yu sevmeyi. Çünkü, Gönlü ve Futbol matematiği sağlam insanla izledim maçı (kafadan pek sağlam olmasa da..), tamamen bundan sebeple, o düşündürttü; yoksa Ronaldo’yu sevmek için halaa hiçbir kıpırtı olmazdı bende.
Maçta kenara çekildiğinde,”bak ama ya bak eksikliği hissedilmiyor bile”, dedikçe,” Aa, olur mu..” gibi tepkisiyle Ronaldo’yu ona daha fazla çekiştiremeyeceğimi anlayıp sustum.

Dünyanın en pahalı futbolcusu ya bu, sevmek için bir neden olamaz benim için. Herkes bonservis bedelini konuşadursun…ı-ıh.. bununla ikna olamam.
CR7(CristianoRonaldo-7) isimli butiğinden yığınla giysi göndersin bana, her kız gibi dayanamam da, ama bir müddet sonra doğrulurum, yine ikna olmam.
31 golle gol kralı mı olmuş.. yok yok bu da Ronaldo’nun düşerken poz vermesine gıcıklığımı gideremez.
2007-2008 sezonunda kanat oyuncusu olarak 41 gol atmış toplamda, bir sezon içinde bir George Best bir de Ronaldo’ymuş bunu yapan.
Aha, işte belki bu SOBE!
Ama vermesin işte şu pozları,önce sol profilden sonra sağ profilden, sonra da geriye ne kaldıysa… Medyanın iştahını açıp icabına bakan Show insanı olmasa bir de vallahi sevicem. David Beckham’ın Emporio Armani erkek iç çamaşırı modelliğini de kaptı, hayranlarına duyurulur 2010’dan itibaren boy gösterecekmiş sanırım.

Acıklı futbolcu manzarası istediğim falan yok. Ama bu kadar “money talks” yırtmalarını bir futbolcuya yakıştıramıyorum,elimde değil.
Annem bile bir keresinde,” yapma, nesini sevmiyorsun çocuğumun, cup cup öpülesi insan evladı”,demişti de, o dakika temiz hava, oksijen ya da benzer bir kimya almak istedim.
Bu “cup cup öpülesi çocuk”, jimnastikte artistik poz hareketi vardır hani, her topla buluştuğunda sanki kompozisyonunu tamamlamak istercesine, araya onu sıkıştırmasa olmaz…
Pazar günü tümm bu düşüncelerimden süzerek izlemek istedim kendisini Johan Cruyff röportajını da hatırlayarak. "Ronaldo, Manchester United tarihindeki 2 harika futbolcu George Best ve Denis Law’dan daha iyi bir futbolcudur."

Güzel bir kitap her şekil gözlerimi yaşartmıştır.
Ronaldo‘nun “Moments” adlı otobiyografisini alsam biraz daha yumuşar mıyım?

Not:Maç izlerken yanınızdaki adamla mıncıklaşma ve muç muç’laşma potansiyeli %1’dir. Bebeğim unutma ki o futbolsuz yapamıyor. Eğer yanınızdaki %1’likse, futbolun masumiyetini kendi masumiyetinize çevirip, yapışın dudağına gitsin, futbol ateşiii…
(Photo:Cristiano Ronaldo of Manchester United during the UEFA Champions League Group E match between Celtic and Manchester United at Celtic Park on November 5, 2008 in Glasgow, Scotland)

5 YORUM:

Oğuz Öztürk dedi ki...

Şenem mükemmel bir giriş :):)

shenem dedi ki...

soft giriş bu:P
rtüğe takılmayan anarşik tek yer bu blog kardeşliği,seviyorumm buraları

Oğuz Öztürk dedi ki...

aynen aynen...blog'lar güçlüdür. hatta internetteki en güçlü yayınlardır kanımca..

ismenegerekvar dedi ki...

dile bak :P

Adsız dedi ki...

ah be ah be ronaldo benim yüreğime girdi çoktaaan XD

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan