18 Aralık 2009 Cuma

Küfür...


...Etmeyin arkadaşım.! Küfür ettiğin takım, senin bir zamanlar taptığın eski oyuncunun, eski teknik direktörünün yönettiği takım. Küfür ettiğin Sercan Yıldırım gibi forvetin yok, zaten bu yüzden sövüyorsun değil mi? Zapo'ya küfür ediyorsun, çünkü bedavaya Bursa'ya verdiğin adam seni sahadan silip atıyor, bu gücüne gidiyor değil mi? Ali Tandoğan'ın annesine küfür ediyorsun çünkü adam sahada takımı için elinden geleni yaptı... Ha sövmekte haklısın eski takımına yapmaması lazım pardon(!)... 

***

Halbuki ne olur senin sahada yapamadığını yapan, galibiyeti hak eden Bursaspor'u tebrik etsen? Bursaspor'un bu gece yaptığı geri dönüşü ancak büyük takımlar yapabilir çünkü... Onu da geçtim, en azından küfür etmesen. Ama olmaz, hayal bu... Küfürsüz bir maç düşünemiyorum zaten...

not: Bugün bu küfürü eden herhangi başka bir takım da olsa aynı serzenişte bulunurdum...

2 YORUM:

sinek valesi dedi ki...

özellikle ali tandoğan'a edilen küfür tv başında çok zoruma gitti. içimden "ulan maçtan sonra ali tandoğan alsa eline bi mikrofon ve bu galibiyeti anneme sövenlere hediye ediyorum dese" demiştim. keşke yapsaydı. millette ar damarı kalmamış yahu. ayrıca olur da bi gün bu işlerde sözü geçen bi adam olursam ilk işim tribünden toplu halde edilen küfrün ilk kelimesinde maçı tatil etmek olacak. ama hakemler de yüzsüz arkadaş. tribünden yüzlerce kişi "hakem noluyo götün başın oynuyo" diye bağırıyo adamda tepki yok. inanılır gibi değil. hadi kendini umursamadın, küfrü hazmedebildin, ulan "orospu çocuğu ali tandoğan" tezahüratına niye düdük çalmazsın? niye adamı mecbur bırakıyosun o küfrü işitmeye? kimin hakkı var buna? tribünden saniyelerce küfür edilince küfrü edene hiç bi ceza yok, ama ali tandoğan çıkıp "madem öyle ben de sizin ananızı sikiyim o zaman" dese ömür boyu men cezası alır belki de. adalet mi şimdi bu ?

stalker dedi ki...

bi de şu yanından, yani tribünün tarafından bakmak lazım:

ali tandoğan bjkdeyken şu hırsının, azminin, oyununun 10da 1ini bile hiçbir maçta göstermemiş, gelmiş senin karşında kendini parçalıyor. tribün dellenmeyecek de kim dellenecek.

ha ben küfürümü bireysel ettim, toplu edilen küfüre de tepki gösterdim, oınu da belirteyim :)

bursa iyi oynadı, hak etti. zapo sevincini abarttı ayıp etti bi de. ama onu da affettim.

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan