25 Nisan 2009 Cumartesi

Pepe


Pepe'nin defansif yetenekleri falan tartışılmaz zaten, hala benim en çok beğendiğim defans oyuncularındandır. Şimdi burada yaptıklarının yanlış olduğu gibi klasik şeyler yazmaya gerek yok, herkes biliyor zaten. Kasaplaşan adamımıza cezasıda kesilmiş bulunmakta. Haketti...

- casquero'ya yaptığı hareket için 4 maç,
- albin'e hareketinden dolayı 4 maç,
- kırmızı gördüğü için 1 maç,
- hakemlere saldırıda bulunduu için ise 1 maç toplamda ise 10 maç ceza almıştır.




Pepe'nin açıklamalarını da verelim:
"Çok kötü hissediyorum; futbol yaşantımda daha önce hiç böyle birşey yaşamamıştım. Taraftarlardan yalnızca beni affetmelerini dileyebiliyorum, yaptıklarım iyi değildi. Çoğu insan benim bu tür biri olmadığımı bilir, oldukça gergindim. Tüm oyuncular, aileleri, hakemler ve tüm futbol izleyicisinden beni affetmelerini istiyorum. Şu anda yalnız beklemek ve ne olacağını görmek zorundayım"

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan