16 Mart 2010 Salı

Alan Shearer ile Kısa Bir Sohbet...


- Alan, Dünya Kupasını kim kazanır sence?

" Umut etmek ve düşünmek farklı şeyler... İngiltere'yi umut ediyorum ama İspanya'nın kazanacağını düşünüyorum. "

- Capello Beckham'ı Dünya Kupası kadrosunda düşünmeli mi?

" Sanıyorum tecrübesi için düşünmeli..."

- Peki forvet hattı nasıl olmalı, kimler gitmeli ?

" Wayne, Defoe ve Heskey ilk aklıma gelenler. Agbonlahor'da çok iyi bir forvet. Direk düşünülebilinir."

- Peki, en son hangi konsere gittin?

" Lionel Richie'nin Newcastle Arenada'ki konserine... Fantastikti..."

- Televizyonda neler izliyorsun?

"Açık konuşmak gerekirse hiçbirşey... 3 çocuğumla vakit geçiriyorum."

- Artık emeklisin... PSP ya da benzeri oyun konsolları ile vakit geçiriyor musun?

" Hayır, ama çok fazla golf oynuyorum"

-Dün akşam ne yedin Alan? Alkol alıyor musun?

" Bir kase bezelye ve bir elma, hayır alkol kullanmıyorum..."

- Hayranlarından biri çıkıp sana 'göğsümü imzalar mısın' diye sordu mu?

" Hayır böyle birşey hiç denk gelmedi fakat hayranlarımdan birinin kolunda benim resmimden bir dövme olduğunu gördüm..."

1 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan