9 Şubat 2010 Salı

O Golü Ben Attım #3 (Samuel Johnson)

"Kayseri Atatürk Stadı'nda oynanacak olan maçtan önce herkes ümitliydi. Takım şampiyonluğa emin adımlarla ilerliyordu. Taraftarların beklentisi 'efsane'nin kupada da zafere ulaşmasıydı. Yarı finadle Galatasaray'ı elememiz herkesin umutlarını arttırıyordu. 18 yıllık hasretin biteceğine tüm takım olark inancımız tamdı. Maç başladığında gol atacağımı hissetmiştim adeta. Top ayağıma ilke geldiğinde o kadar güzel bir vuruş yapacağımı tahmin edemiyordum. Topun ağlara gittiğini görünce bir anda koşmaya başladım. O an kupayı almıştık. Artık kimse bizi durduramazdı. En büyük bizdik! Maçın 90 dakika olduğu umrumda değildi. Altıncı dakikada golü attım ve maçı bitirdim. Kafamda çifte kupayla biten bir sezonun mutluluğuyla sahada dolaştım durdum. Sonrasını hatırlamıyorum..."

Not: Maç 2-2 bitti. Penaltılarla kupaya uzanan taraf Gençlerbirliği oldu.
*******************************

1 YORUM:

mcD dedi ki...

olsun johnson almış kupayı bize oda yeter:)

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan