11 Şubat 2010 Perşembe

İker Casillas'a göre en iyiler...



Hepimiz Dünya'nın en iyi kalecileri adı altında bir liste yapmaya kalktığımızda İker Casillas'ın o listede olmaması çok zor. İker Casillas'da kendisine göre Dünya'nın en iyi kalecilerinin ve kimleri örnek aldığının bir listesini çıkartmış...

- Sepp Maier

" Maier'i önce babamdan duydum. Sonraları videolardan izleyerek hayran kaldım. Çok esnek ve güven verici. Örnek aldıklarımdan biri oldu hep..."

- Oliver Kahn

" Bana göre karakteri en güçlü kaleci Kahn... Fiziksel olarak çok üstün ve güven verici. Ondan çok şey öğrendim ve bana sürekli tavsiyelerde bulunurdu."

- Gianluigi Buffon

"Onun zayıf bir yönünü bulmak çok güç. Maç esnasında nerede ne zaman ne yapacağını kestiremiyorsunuz. Takım üstünde de büyük etkisi oluyor."

- Schmeichel

"Bu adam gerçekten yenilmezdi. Onu bir numaran yapmak dışında başka bir şansım yok. Benim her daim bir numaram Schmeichel..."

- Lev Yashin

" Onu sadece videolardan seyrettiğim için belki de kendimi şanssız saymalıyım. Harika... Çok esnek. Gerçekten dedikleri gibi bir örümcek..."

- Iribar

"Onun heybetli varlığı rakiplerini sindirmeye yeterdi."

- Dino Zoff

"Zoff'u hep kıskandım! Ama örnek alarak... Çok katı ve bir o kadar da sakindi. Fantastik refleksleri vardı. 40 yaşında bile Dünya Kupası sayesinde ülkesinin peşinden giden bir adamdı. "

- Jose Chilavert

" Gol atan bir kalecinin bu listede olmaması zaten tuhaf olurdu. Onu farklı kılan bu..."

- Zamora

" Zamora'da ancak videolardan izleyebildiğim isimlerden. Bir simge olmuş durumda. Kırık kaburge kemiği ile bir maçı tamamlaması da cabası..."

- Arconada

"Bir kalecinin elleri kadar ayaklarını da nasıl kullanması gerektiğini bilmesi gerekir. Ben bunu Arconada'dan öğrendim"

Oğuz Öztürk - Goal.com

Fotoğraf @ Flickr

9999

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan