19 Şubat 2010 Cuma

Euro 96 Öncesi Hiddink Röportajı


>Euro 96'yı kazanacak mısınız?
Elbette! Bu en büyük isteğimiz. En iyi performansımızı göstermek istiyoruz.
>Siz kazanamazsanız kim kazanır?

İngiltere, Almanya ve Güney Avrupa ülkelerinin şanslı olduğunu düşünüyorum. İngilizler kendi sahalarında kupaya uzanmak isteyeceklerdir. Almanlar ise turnuva ruhu yakalamayı başarırlarsa durdurulamaz bir ekip haline gelirler.

>Takımınızın oyun stilini anlatır mısınız?

Elimizden geldiği kadar ofansif oynamaya çalışıyoruz. Rakibimizi kendi yarı sahasına hapsedip oradan çıkarmadan ataklar gerçekleştiriyoruz. Eğer eleme maçlarını izlediyseniz ne demek istediğimizi anlarsınız.

>Turnuvanın oyuncusu kim olur?

Elbette Hollandalı oyuncuların olmasını yürekten istiyorum. Ancak İngiltere'den Gascoigne ve Fransa'dan Djorkaeff çok formdalar. Guardiola ve Roberto Baggio'yu da unutmamak lazım. Çek Cumhuriyeti'nden TOmas Skuhravy de oldukça etkili bir isim. 

>Grubunuz hakkında ne düşünüyürsunuz?

Herkes bizim en kolay grupta olduğumuzu söylüyor.Ama buna katılmıyorum. İngiltere ve İskoçya'ya karşı oynamak hiçte kolay olmayacaktır. Kendi oyunumuzu sahaya yansıtıp gruptan çıkmak istiyoruz.

>Hollanda teknik direktörü olarak yaşadığınız en büyük zorluk neydi?

Prag'da Çek CUm. ile oynadığımız maçtı. Öyle bir sonucun ardından toparlanmak hiç kolay olmamıştı. (3-1 Çekler kazanmış). Kulüpte çalışıyorsanız 1 hafta sonr aher şeyi telafi etme şansınız vardır. Ancak ben 3 ay boyunca bekledim!

>George Best ile birlikte San Jose Earthquakes takımında forma giydiniz. Nasıl bir duyguydu?

Onun hakkında bir sürü ilginç hikaye vardı. Ancak o benim hayatımda gördüğüm en güzel futbolu oynadı ve beni büyüledi. Fazla alkol aldığına şahit olmadım. Ayrıca idmanlarda da çok sıkı çalışmıştı.
1996/FourFourTwo

Fotoğraf: Holland vs Scotland - Euro 96 @ Flickr
000

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan