20 Mart 2009 Cuma

Metalist'ten umutluydum


Metalist Kharkiv, benim UEFA Kupası'nda sürpriz beklediğim takımlardan birisiydi. Hatırlıyorum da BJK ile eşleştiğinde çantada keklik olarak görmüştük ama harika bir futbol oynayıp kendilerini göstermişlerdi. Galatasaray ile aynı gruba düştüğünde ise sonuncu olur dendi ama lider olup devam etmeyi bildiler. Oynadığı futbol güze çok hoş geliyordu, hırslıydılar ve mütevaziliğin yanında kaliteli bir de kadroları vardı. Dün akşam Dinamo Kiev ile karşılaştılar 1-0 yenildikleri maçın rövanşında. Ben maçtan önce Metalist'in 2 farklı kazanıp yoluna devam edeceğini düşünmüştüm. İki takım birbirlerine denk olsalar da Dinamo kadrosu Metalist'e göre biraz daha isim olarak kaliteli gibi görünüyordu maçtan önce. Metalist'in bir dezavantajıda Dinamo'nun kendilerini ve oyun tarzlarını çok iyi tanıyor olmasıydı. İlk yarıda skor avantajını yakalamıştı Metalist. Hatta diğer devre yeniden 2 farklı bir skor elde edebildi ancak Kiev Ekibi 3-2'yi bulunca Metalist aldığı galibiyete rağmen elenmekten kurtulamadı. Mütevazi kadrosuyla gerçekten iyi bir futbol ortaya koyup, buralara kadar tesadüfen gelmediklerini görmüş olduk. Eğer Metalist kendi ülkesinden, kendisini yakından tanıyan bir takıma elenmeseydi, daha da ileriye gidebilirdi diye düşünüyorum. Kadrosunda bulundurduğu birkaç oyuncunun ise önümüzdeki sezon daha büyük takımlarda oynaması muhtemel.
Metalist: Goryainov, Obradovic, Gueye, Maidana, Bordian (72' Berezovchuk), Edmar, Sliusar, Valyayev (83' Zeze), Acevedo, Jaja, Devic (58' Oleynik) 

Dinamo: Bogush, Betao, Mikhalik, Sablic, Nesmachniy (69' Gusev), Correa (60' Ninkovic), El Kaddouri, Aliyev, Eremenko, Milevskiy, Kravets (85' Yussuf)

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan