20 Mart 2009 Cuma

CL ve UEFA Kuralar

Eşleşmeler bu şekilde. Arsenal ve Manu isimlerini yarı finale yazdırırlar diye düşünüyorum. Ancak şu kasaba takımı Villarreal'in sağı solu belli olmayabilir. Bu yüzden Manu, Arsenal'e göre yarı finale daha yakın. Barca-Munih eşleşmesinde ise Barca ağır basan taraf. Ben Barca'nın bir İngiliz takımı ile eşleşmesini çok istiyordum ama olmadı. Liverpool-Chelsea eşleşmesi ise gerçekten çok karışık. Ne olacağı pek belli olmaz gibi duruyor.  Finai için tahminim ve temennim ise Man Utd-Barca'dan yana. 

Uefa Kupası eşleşmeleri de belli oldu. Sinyor Can Bartu'nun çektiği kuralar :

Hamburg  - Manchester City
Paris Saint Germain  - Dinamo Kiev
Shakhtar Donetsk - Marsilya
Werder Bremen  - Udinese 

Hamburg'un işi gerçekten çok zor. Man City bu kupayı gerçekten çok istiyor. PSG ve Marsilya turu geçtikleri takdirde eşleşen takımlar olacak. Bu deribinin UEFA Kupası'na taşınması gerçekten ilginç ve güzel olur. UEFA için benim final beklentim Man City-Marsilya 'dan yana.

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan