27 Ekim 2010 Çarşamba

Sergio Ramos: "Barcelona'da oynamak mı?" (I.Bölüm)


Sergio Ramos, ülkesinde 'Punto Pelota' adlı televizyon programında Josep Pedrerol'a konuk oldu. Programın başında Sergio Ramos ile soru-cevap yapılmış, geri kalan kısımlarda ise maç videoları ve benzer görüntüler üzerine sohbet edilmiş. Madrid'de yaşayan bir İspanyol arkadaşım sayesinde de bu söyleşinin bir kısmını metne dökebildik, devamını tekrar paylaşmaya çalışacağım.

Josep Pedrerol (JP): Bir sakatlık yaşadın. Şuan durumun nedir?

Sergio Ramos (SR): Aslında bu durumun başlangıcı Dünya Kupası diyebiliriz. Daha sonra İspanya ile oynayacağım Euro 2012 eleme maçlarından önce aynı sorun ile karşılaştık. Takımım ile birkaç maçımı kaçırdım ancak şuan iyi hissediyorum. Kendime güvenim tekrar yerine geldi.

JP: Real Madrid La Liga'da şampiyon olabilecek mi?

SR: Takım arkadaşlarım ve ben bunun için mücadele ediyoruz. Tabii ki La Liga için tek hedef bu. Aslında doğrusunu söylemek gerekirse sahamızda oynayacağımız Barcelona maçı çok önemli. Geçen yıl yine çok iyi giderken sahamızda Barcelona'ya yenilmemiz ağır bir yara olmuştu.

JP: Barcelona tekrar şampiyon olursa?

SR: Olabilir, tabii ki...

JP: Daha önce böyle bir soru geldi mi bilmiyorum ancak kendini hiç Barcelona forması giyerken düşündün mü?

SR: Kesinlikle hayır. Bunun olması mümkün değil.

JP: Gerçekten mi?

SR: Evet. Madrid benim yuvam. Barcelona ezeli bir rakip ama bu onlara has değil. Takımımdan ayrılıp başka bir forma ile mücadele etmeyi hiç düşünmedim. 5 yıldır Real Madrid'deyim ve çok mutluyum.

JP: Tabii aynı zamanda bir Sevilla destekçisisin...

SR: Tabii ki. Eski kulübümü unutamam. Sevilla ile oynadığımız maçlardan önce duygulandığımı da söylemeliyim. Buraya gelmemde orası çok önemli bir rol oynadı.

JP: Futbolcu olmadan önce matador olmak istemişsin. Bu doğru mu?

SR: Böyle bir merağım vardı ancak hayır, küçüklükten beri düşündüğüm tek şey sadece futbol oynamak ve futbolcu olmaktı. Doğduğum yerde birçok matador vardı ve bende zevkle onları izliyordum.

JP: Yaşına rağmen çok tecrübeli bir oyuncusun...

SR: Bu çok normal. Henüz 24 yaşında olmama rağmen Real Madrid'de 5 sezondur aralıksız oynuyorum. Milli takımda da durum aynı.

JP: Ailen hala doğduğun yerde. Çok sık görüşebiliyor musunuz?

SR: Mümkün olduğunca. Annem ve kız kardeşim maçlarımı televizyondan takip ediyorlar ve çok mutlu oluyorlar. Onlara Madrid'e gelmeleri için tavsiyede bulundum ancak Sevilla'da kalmak istediler. Zaman zaman Santiago Bernabeu'da da beni izliyorlar. Babam ise hayatım boyunca tavsiyeleri ile bana yol gösterici oldu. Onlara bir teşekkür borçluyum.

JP: Antonio Puerta ile aile dostuydunuz...

SR: Evet, vefat etmeden önce beraber uzun yıllar geçirdik. Çok talihsizdi... Sevilla genç takımının birer parçasıydık ve çok yakındık. Ailesine de mümkün olduğunca destek olmaya çalışıyoruz. Genç oğullarını kaybettiler, çok zor bir durum.

JP: Down sendromlu çocuklara yardım ediyorsun. Bu örnek alınması gereken bir davranış.

SR: Evet. UNİCEF ile beraber çalışıyoruz. Yaklaşık 400 çocuğa destek veriyoruz. Bunları yaparak mutlu oluyorum. Herkes benim durumumda değil ve ben yardım etmek zorundayım. Sadece ben değil birçok sanatçı arkadaşımda benimle beraber çalışıyorlar. Down sendromlu çocuklar için yeni bir tesis inşa ettik bile...

(Devamını metne dökebilirsek tekrar paylaşacağım)

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan