27 Ekim 2010 Çarşamba

Xabi Alonso: "Kendimi Emektar Hissetmiyorum"


Sergio Ramos'tan sonra Xabi Alonso'da bir söyleşi verdi. "DT Magazine" için hem fotoğraf çekimine katılan, hem de söyleşi yapan Xabi Alonso ilginç açıklamalarda bulunmuş. Fotoğraflar da harikulade...  DT Magazin'den yapılan ilk açıklama, Xabi Alonso'nun mükemmel, iyi bir adam olduğu ve her fotoğrafçının hayali olan fotojenik bir yapıya sahip olduğu. 

***

DT Magazin (DT): Bu sezon Real Madrid'i nasıl görüyorsun?

Xabi Alonso (XA): Yeni bir kadro, yeni bir teknik direktör... Her maçtan sonra daha bir takım halini alıyoruz ve daha da iyi oynuyoruz. Ancak çok daha fazla çalışıp her zaman daha iyisini yapmamız gerekiyor.

DT: Real Madrid'in kadrosunda birçok genç isim var. Daha doğrusu senden küçükler. Mourinho senin için takımın abisi demişti. Bizce Carvalho ancak sen ne düşünüyorsun?

XA: (Gülerek) Evet ben çok deneyimliyim ve genç arkadaşlarıma her zaman yardımcı oluyorum. Ama kendimi emektar hissetmiyorum henüz. 

DT: Real Sociedad'da güzel günler geçirdin. Eski takımına karşı oynamak zor muydu?

XA: Real Sociedad'a olan sevgim bitmeyecek. ancak profosyonelim. Oynamak zorundaydım ve oynadım. Gol de atabilirdim, ancak sevinmezdim...

DT: Cristiano Ronaldo nasıl bir takım arkadaşı?

XA: Çok hırslı biri... Sürekli kendini geliştirmek istiyor ve bunu yapıyor. Takım için çok faydalı. Tek düşündüğü şey futbol.

DT: Sergio Canales sana göre adapte oldu mu? Yoksa beklentiler biraz fazla mı?

XA: Omuzlarında ağır bir yük var ve biz takım arkadaşları olarak ona her zaman yardımcı oluyoruz. Gelecekte daha iyi olacaktır. 

DT: Takım içi iletişimde sorun oluyor mu? Dil olarak...

XA: Evet, ama ufak sorunlar. Alman arkadaşlarımız Khedira ve Özil sadece İngilizce biliyorlar ancak onlarda İspanyolca dersi almaya başladılar. 

DT: Altın Top'u kim almalı?

XA: Kesinlikle Xavi... Onunla oynamak büyük zevk.

DT: Dünya Kupası Finali'nde Den Jong ile aranızda neler oldu?

XA: De Jong'un kasıtlı olarak o hareketi yaptığını düşünmüyorum. Ancak üç dört gün darbenin geldiği yerde şiddetli ağrılarım oldu. Maç esnasında da yattığım yerden hemen kalktım çünkü zaman geçiyordu ve finaldeydik...

DT: Futbolcu olmasaydın hangi mesleği yapacağını hiç düşündün mü?

XA: Çocukluğumdan beri tenisi çok seviyorum. Ama hiçbir zaman yüksek bir seviyeye ulaşamadım. Belki futbolcu olmasam bu yönde ilerlerdim. Spordan kopamazdım yani... Ancak Üniversite okuyup şuanda iş hayatına atılmış bir baba da olabilirdim.

DT: Sosyal hayatında nelerle uğraşıyorsun? Hobilerin neler ?

XA: Hiçbirşeyle! Futbol dışında sadece iki çocuğum ve ailemle uğraşıyorum...

DT: Taviyse edeceğin filmler neler?

XA: Shawshank Redemption, Casablanca, The Great Escape... Daha birçok var ama aklıma gelmiyor. Çoğu klasik...

DT: Fotoğraf çekiminde rahat mıydın?

XA: Gözlükler rahatsız etti! Normalde takmaya pek alışkın değilim...

---> DT Magazine, Xabi Alosno Futbol Elegante.

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan