24 Kasım 2009 Salı

Blog Söyleşileri #5, Sabri Ugan - 2. Bölüm



11) En beğendiğiniz futbolcu ve teknik adam kim?

Sir Alex Ferguson, 20 küsur yıldır Manchester United'ın başında başarıdan başarıya koşuyorsa, başka bir isim söylemek futbol ihaneti olur.. En beğendiğim futbolcu geçmişte Bergkamp. O'nun gibi yetenek dünyaya çok az gelir. Bir de uçuş korkusu olmayıp deplasmanlara da gidebilseydi, adı çok daha bilinir olurdu. Yine de benim efsanelerimden biridir.. Aktif olanlar arasında ise kuşkusuz Xavi. O'nu Barcelona'da ilk forma giydiği günlerden bu yana anlatıyorum ve müthiş istikrarına şapka çıkarıyorum.

12) Turkcell super Lig şampiyonluk adayınız?

İstanbul'un 3 büyüklerinin dışına çıkacağını sanmıyorum.

13) Lig maçlarını sunmak ister miydiniz?

Şu da olsa, bu da olsa diye hırsları olan biri değilim. Eskiden Bernabeu'da bir maç anlatmayı çok isterdim. Sanırım 4 kez gittim Madrid'e. Şimdiki hayalim, çocukluğumun efsanesi olan Wembley'de bir maç anlatmak.

14) Kendinizi meslek hayatınızın zirvesinde görüyor musunuz yoksa hala yapmanız gerekenler var mı?

Hepimiz için söz konusu bu. Gidecek daha çok yol var...

15) Keşke bu maçı ben anlatsaydım dediğiniz maçlar var mı ?

Galatasaray ile Arszenal arasındaki UEFA Kupası finalini, bir Türk takımının zaferini aktarabilmeyi isterdim elbet..

16) Ne okuyorsunuz? Müzikle aranız nasıl?
Duygusal ve dahası romantik bir insanım. Murathan Mungan, Cemal Süreya, Özdemir Asaf başta olmak üzere Travanian, İhsan Oktay Anar, Dan Brown, John Grisham aklıma ilk gelen yazarlar. İlhan İrem ve Feridun Düzağaç başta olmak üzere, Türk Rock'ını dinlemeyi de çok seviyorum.

17) Sosyal hayatınızda neler yaparsınız?

Spor , sinema ve oğluşla ilgilenmek dolduruyor tüm hayatımı... Kış aylarında kayak özel tutkum.

18) Futbol Blogları hakkında neler düşünüyorsunuz?

İçlerinde kendi egolarını tatmin eden yazarları bir kenarda tutarsak, futbol blogları kesinlikle benim için yol gösterici. Çok zeki ve okumaktan keyif aldığım yazarlar var.

19) Sizde bir blog açtınız bu nasıl oldu? Takip ettikleriniz var mı?

Takip ettiklerim bende kalsın... Evet ben de bir blog açtım ama benimki çok sporsal bir şey değil.. Günlük gevezeliklerim sırasında dilimin ucundan düşen ne varsa bloga atıyorum. Yaşam arşivim gibi oldu blogum :)

20) Keyifli söyleşi için çok teşekkür ediyorum... 

Öfkemizin kontrol edilmez boyuta gelmemesi ve birbirimize olan saygımızı yitirmememiz dileklerimle… Sevgiler.

1 YORUM:

ismenegerekvar dedi ki...

kayak tutkusundan biraz daha bahsetseydi keşke...

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan