5 Kasım 2009 Perşembe

Servet Çetin Hakkında...


Efendim halihazırda Servet Çetin'in Barcelona tarafından izlendiği ve Pep'in Servet'in hırsından ve fiziğinden çok etkilendiği yazlıp çizilmekte, konuşulmakta. Kaynağı kimdir hangi ajanstır şuan bilmiyorum. Tek bildiğim bu haberi önce Milliyet'te gördüğüm. Canımı sıkan şey haberin dalga konusu olması. Evet, belki asparagas bir haber, belki gerçekleşmeyecek belki de gerçek kimse şimdi birşey bilemez ama bu kadar da dalga geçilmesi benim hiç hoşuma gitmedi...
- Servet bundan böyle sümüklerini Camp Nou'ya sümkürecek,


-Teklif değil Tevkiftir o,

-Aman Servet dikkat et fizik, etkilenme falan diyorlar, sen delikanlı adamsın gözünü seveyim,

-Barca tesislerinde ağır yük işi varmış teklif bu yüzdenmiş,

-Kesin Ekvador'daki Barcelona'dır bu,

***

Yahu Arkadaş... İster Fenerbahçe'li ol, ister Galatasaray'lı ol, ister Beşiktaş'lı ol, istersen herhangi başka bir takımı tut. Biraz gerçekçi olmakta fayda var. Bu dalga geçenler kendi kendimizle nasıl da dalga geçebileceğimizin göstergesidir aslında. Bana Turkcell Süper Lig'den bir altın karma 11 çıkartın. Ben kendi adıma defans ikilisini Lugano ve Servet'ten yaparım. O kadroya Servet Çetin'den başka bir defans oyuncusu zaten girmez. Görülmesi gereken gerçek Servet Çetin'in şuan için en iyi 'Türk' defans oyuncusu olduğudur. Tamam, doğrudur. Servet Çetin belki Bir Terry ya da bir Puyol kadar iyi değildir. Ama bu onu yerden yere vurup, çıkan transfer haberi ile dalga geçmemizi gerektirmez. Bugün bir Ferdinand karşısına Messi ya da C. Ronaldo'yu aldığında hata yapma olasılığı fazla değil mi? Ya da Milan'da oynayan Kaladze (kendi kalesine üst üste gol atan) Servet'ten kat kat daha mı iyi? Liverpool'lu Kyrgiakos'un Servet'ten fazlası nedir?

***

Four Four Two'nun bu ay(Kasım) sayısında 'Dünya'nın en iyi 100 oyuncusu' listesine bir göz atıp 94. sıradan yeni giriş yapan ve 22 Milyon Euro'ya Barcelona'ya transfer olan Dmytro Chygrynskiy hakkında yazılanları okuyunuz lütfen: ''Uzun boylu, cesur ve takıma hakim bir oyuncu. Hücumda ve defansta hava toplarında ki hakimiyetinin yanı sıra rakip forvetlerden de kolayca top kapabilen bir savunmacı...'' Chygrynskiy'yi ne kadar izlediniz? En azından Servet'i izlediğiniz kadar izlemediğiniz kesin. Milyon Euro'lara Barca'ya transfer olan bu oyuncu için Four Four Two'nun yazmış olduğu bu satırların kelimesi kelimesine aynısını Servet Çetin için gözüm kapalı yazarım...

***

Servet Terry, Puyol, Vidic, Pique gibi oyuncular kadar Dünya karması statüsünde bir oyuncu olmasa da orta ile üst derece arasında, hırslı ve yenilgiyi kabul etmeyen yapıda olan bir oyuncudur. Eleştiri yapmaya herkesin hakkı vardır. Fakat Euro 2008 başarısında büyük pay sahibi olan, en önemlisi 'Türk' olan Servet hakkında çıkan bir transfer haberinden sonra bu denli 'dalga' geçmeye kimsenin hakkı yoktur. Sadece Servet ile değil, milli takımda oynayan her futbolcu için de aynı şey geçerlidir.

8 YORUM:

ismenegerekvar dedi ki...

bravo kardeş kelimesi kelimesine katılıyorum

shenem dedi ki...

servet geçilmezzz!:)kale gibi futbolcumuz

Adsız dedi ki...

diyecek fazla birşey yok

Adsız dedi ki...

ayıboğan. şaka heralde? ibrahim üzülmez de en iyi sol bek o zaman bunlarla alay etmicez de kimle alay edicez emreyle nihatla hamitle mi?

Adsız dedi ki...

gerçekten kardeşim çok güzel bir konuya değinmiş sin geçen sene bile bu adam sakat olduğu halde takımını yalnız bırakmayan hırslı bir o kadar yavaş denilse de çok hızlı koşabilen her kontradan sonra bir bakmışsın kendi mevkisinde bir bakmışsın karşı kalede eğer yurt dışına giderse gerçekten barcelona ya yakışacak bir oyuncu

Oğuz Öztürk dedi ki...

Adsız arkadaşlar keşke kim olduklarını da belirtselerdi.

Adsız arkadaşlardan biri İbrahim Üzülmez ile de mi dalga geçmeyeceğiz demiş. Bana göre en iyi sol bek İbrahim Üzülmez değil. Servet Çetin ve ikisi ayrı bir olay. Ben Servet'in en iyi Türk defans oyuncusu olduğunu söylüyorum. İbrahim'in en iyi sol bek olduğunu değil.

safe acun dedi ki...

bravo üstad

killedby dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan