9 Kasım 2009 Pazartesi

Pazar Akşamı Oynanan Bir Yardım Maçı


Başlıktaki sözler Didier Deschamps'a ait. Dün gece 'pota' altında kıran kırana geçen bir mücadelenin arından 5-5 biten OL. Lyon-Marsilya maçı ile ilgili... Kıyamet alameti mi demeli acaba bu maça? (Hani Fransa'nın sirkinde gol olmaz derler ya)... Ben Fransa Futbol Federasyonu'nun yerinde olsam her iki takıma da bizlere böyle 'PlayStation' vari bir maç izlettirdikleri için 3'er puan verirdim. Ayrıca iddia ediyorum kimsenin aklına gelmemiştir; İddaa bu skora 1'e 250 veriyordu... Unutmadan, eğer çevrenizde futbolu sevmeyen, zevk almayan, 'banane len toptan' diyen eşiniz, dostunuz varsa lütfen bu maçın 90 dakikasını kendilerine izletiniz efendim...

1-0 Lyon.
1-1
2-1
2-2
2-3 Marsilya
2-4
3-4
4-4
5-4 Lyon
5-5


4 YORUM:

shenem dedi ki...

haha son cümlene bayıldımm çok da haklı bir cümle etmişsin. ne maçtı ama!!!kaçıran otursun üzülsün haline zaten.

Adsız dedi ki...

dübeş

Ozan dedi ki...

oturup üzülüyorum kaçırdığım için

Oğuz Öztürk dedi ki...

@ Ozan, Bende özetini izleyebildim.
@ Shenem, teşekkür ederim.

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan