6 Ocak 2011 Perşembe

Benzema: "Başkan Perez'in sevgisine gollerimle karşılık veriyorum!"

Karim Benzema AS'a güzel bir röportaj vermiş. Uyanık Benzema, Higuain'in sakatlığına çok üzüldüğünü ancak bu arada kendisini kanıtlaması gerektiğini de ifade etmeden geçememiş... Her Real Madrid'li oyuncunun verdiği cevap gibi en iyi oyuncusu Ronaldo. Ancak Benzema'nın en iyi arkadaşı da Ronaldo... İşte Başkan Florentino Perez'in 'manevi oğlu' Karim Benzema'nın cevapları;

- Tatilini nasıl geçirdin?

Karim Benzema (KB): Ailemle birlikte Fransa'da Lyon'daydık. Tekrar arkadaşlarımla beraber olmak bana büyük mutluluk verdi.

- Noel senin için çok önemli olmalı...

KB: Başkalarının sandığı gibi aslında müslüman değilim. Bu yüzden her noel ailemle beraber olmak benim adıma çok önemli.

- Yaptığınız son idmana tam 5.500 Real Madrid taraftarı geldi. Bu bugüne dek görülmemiş bir şey. Neler hissettin?

KB: Bu bir maç değil sadece antrenmandı! O kadar çok insan vardı ki çok şaşırdım. Soğuk ve yağmura rağmen gelmeleri ise bizi çok mutlu etti. Güzel bir noel hediyesiydi.

- 2011 yılı iyi olacak mı senin adına?

KB: (Gülüyor) 2010 da fena sayılmazdı.

- Jose Mourinho geldiğinde sana ne gibi şeyler söyledi? Neler istedi?

KB: Öncelikle takımın bir parçası olduğu her daim hatırlatıyor. Real Madrid'e geldiğimden bu yana birçok iniş ve çıkış yaşadım ancak hala buradayım ve bunda Mourinho'nun etkisi çok büyük.

- Real Madrid'e ilk geldğinde ortama biraz çekingen yaklaştığını söylemiştin. Şimdi de öyle mi?

KB: Evet, karakter olarak biraz çekingen olduğum doğru. Ama zamanla daha fazla takım olmaya başladıktça gülüyoruz, eğleniyoruz. Artık tam anlamı ile bir aile olduğumuzu söyleyebilirim.

- İnsanlar senin Real Madrid için yeterince iyi olmadığını düşünüyorlar. Buna senin tepkin nedir?

KB: Bu genelde basının bir iddiası. Her ne olursa olsun dünyanın en iyi kulübünde oynadığımın farkındayım ve hatırlatmak isterim; henüz 23 yaşındayım!

- Sanıyorum Başkan Perez en büyük destekçin...

KB: (Gülüyor) Evet, Başkanımızla çok iyi anlaşıyorum. Beni çok seviyor ve tabii ki bende onu. Her zaman bana destek veriyor. İşler zaman zaman yolunda gitmediğinde beni arar ve bir şeye ihtiyacım olup olmadığını sorar. Ben de onun bu sevgisine karşılık sahada gollerimle teşekkür etmeye çalışıyorum.

- Zidane çalışmaları ile artık Real Madrid çatısı altında daha fazla görev alacak. Sana yardım ediyor mu?

KB: Zizou dünyanın en iyi futbolcularından biri. Ve evet, benimle yakından ilgileniyor, bu da mutluluk verici. Zidane, futbol ve yaşam hakkında konuşmak adına en büyük destekçilerimden...

- Kariyerinde bu sezonki Auxerre ve Levante maçları haricinde sadece bir kez bir maçta 3 gol atmıştın...

KB: Bunu sık sık tekrarlamam gerekiyor çünkü insanların beklentileri bu yönde. Tabii ki önemi daha fazla olan maçlarda bunu tekrarlamak benim adıma daha önemli.

- Gonzalo Higuain'in yokluğunda sana büyük iş düşecek gibi...

KB: Futbol bu... Umarım çabucak iyileşir çünkü o benim herşeyden önce bir arkadaşım. Ama tabii bu süre zarfında kendimi daha fazla kanıtlamakta benim için çok önemli...

- Sana göre takımın en iyisi kim?

KB: Cristiano Ronaldo... Çok değer verdiğim bir kişi. Bana sürekli yardımcı oluyor.

- İspanyolcan nasıl? Geliştirebildin mi?

KB: Evet, derslere devam ediyorum ve gayet iyi gidiyor. Benimle yavaş konuşursanız size cevap verebilirim sanıyorum (gülüyor)

- 2011'den ne bekliyorsun?

KB: Sağlık... Kesinlikle en önemlisi bu.

- Teşekkürler. Mutlu yıllar ve iyi şanslar Karim!

KB: Ben çok teşekkür ederim. Real Madrid taraftarı için umarım güzel bir yıl yaşattırabiliriz.



--->Xabi Alonso: "Kendimi Emektar Hissetmiyorum"

--->Sergio Ramos: "Tanımadığım insanlarla yemek dahi yiyorum..."

--->Mesut Özil: "Müslümanım, ancak arada bir şarap içmek sağlığa kesinlikle iyi gelir..."

--->El Pipita: "Jose'nin bazen konuşmadan dahi isteklerini anlıyorsunuz..."

--->Sami Khedira; Ne Cömert Ne Cimri.

--->Real Madrid'de Atılmış En Güzel 10 'Vole' Golü

--->Terazinin iki kefesi; Real Madrid ve Barcelona. Biri yoksa, diğeri de yok...

--->Real Madrid'i Sevmek...

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan