9 Kasım 2010 Salı

El Pipita: "Jose'nin bazen konuşmadan dahi isteklerini anlıyorsunuz..."


Gonzalo Higuain'in zaman zaman bariz şansları kaçırması beni deliye döndürse de severim aslında. Ramon Calderon'un yatırımı olan Higuain, aslında daha dikkatli olsa ceza sahası içindeki gol vuruşlarının en usta ismi olabilir... Daha önce de sık sık yazılarımda bundan bahsetmiştim. El Pipita ABC'ye konuşmuş... Güzel de olmuş. Yine İspanyolca, İngilizce, Türkçe arasında devam eden çeviri halkasından sonra sizlerle paylaşalım istedim. 

- Gonzalo, Real Madrid kariyerindeki ilk golünü Atletico Madrid karşısında atman senin için özel olmalı değil mi?

Gonzalo Higuain (GH): Evet, bu durum gerçekten çok özel oldu. Son zamanlarda Atletico'ya başka gollerimde var. Son maçımızı da kazandık. Umarım böyle devam eder!

- Senin için La Liga mı daha zor yoksa Şampiyonlar Ligi mi?

GH: Her iki platformda gerçekten çok farklı. Milan ile oynadığımız maçta Atletico Madrid karşısında oynadığımızdan daha çok zorlandığımızı herkes rahatlıkla fark edebilir... 

- Di Maria ve Mesut Özil gibi takım arkadaşlarının olması senin için iyi bir şans değil mi?

GH: Evet... Müthiş boşluklar yakalıyorlar ve bende rahatlıkla gol pozisyonlarına girebiliyorum. İkisi de harika oyuncular. 

- Jose Mourinho'nun arkadaşça yaklaştığını söylüyorlar. Aranız nasıl?

GH: Çok iyi... Bana çok güveniyor ve bu harika. Her zaman gerçeği söyler. Abarttığımı düşünebilirsiniz ancak bazen hiç konuşmadan baktığında bile ne istedini anlayabiliyorsunuz.

- Peki, yakaladığın başarının sırrı nedir?

GH: Kesinlikle kendime güvenmem. Ve tabii asla pes etmemek. Antrenörlerim ve bababmın bu günlere gelmemde payları çok büyük. Ben de her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. 

- Benzema genelde senin arkanda bekliyor. Onunla yan yana oynayabilir misiniz?

GH: Elbette... Ancak bu Jose Mourinho'nun tercihi. Sanırım bu oyun stilimiz o seçtiğine göre daha doğru. Benzema için de benim içinde önemli olan sadece takımın başarısı...

---> Mesut Özil: "Müslümanım, ancak arada bir şarap içmek sağlığa kesinlikle iyi gelir..."

---> Xabi Alonso: "Kendimi Emektar Hissetmiyorum"

---> Sergio Ramos: "Barcelona'da oynamak mı?" (I.Bölüm)

---> Sergio Ramos: "Tanımadığım insanlarla yemek dahi yiyorum..." (II.Bölüm)

---> Sergio Ramos: "Taviz Vermem, En İyisi Ronaldo" (III.Bölüm)

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan