10 Kasım 2010 Çarşamba

Sami Khedira; Ne Cömert Ne Cimri.


İspanyol AS Gazetesi, kendilerine röportaj veren Sami Khedira için başlıktaki cümleleri kullanmış. 'Ne cömert, ne cimri, ayarında..."

Real Madrid'de ilk imzayı attığında Jose Mourinho'nun birşeyleri değiştirdiğinin hepimiz farkına varmış. Öncelikle O, fazla maliyeti olmayan ve Alman Milli Takımı'nın çok önemli bir parçasıydı. Khedira şimdi Real Madrid'e fazlasıyla odaklanmış durumda ve Jose Mourinho ona orta alanda Xabi Alonso ile beraber fazlasyıla güveniyor.

Real Madrid'in Günter Netzer ile başlayan ve Metzelder ile devam eden Alman oyuncularında yedinci sırayı alan  Khedira, (Kendisi Mesut Özil kadar Almandır)  AS'a konuşmuş. Farklı yönlerini merak edenler okuduklarında zevk alacaklardır...

- Başlarda Madrid'de uyum sorunu yaşadın mı?

Sami Khedira (SK): "Evet ama bu geçici bir durumdu. Aslında en büyük problem dil. Hergün İspanyolca dersleri alıyorum ve şimdi bile derdimi anlatabilecek kadar öğrendim. "

- Real Madrid'in seninle ilgilendiğini nasıl öğrendin?

SK: "Tatilimi yaptığım sırada menajerim bana söyledi. Jose Mourinho'nun beni istemesi beni biraz şaşırttı doğrusu..."

- İlk gün ne hissettin? Takım ile ilgili ilk gözlemin ne oldu?

SK: "Doğal olarak Stuttgart'tan daha büyük bir takıma geldiğimi farkettim. Harika bir atmosfer... Zamanla büyük bir ailede olduğumu da kavradım."

- Çocukluk idolün Real Madrid'de mi oynuyordu?

SK: "Evet, Zidane..."

- Zidane'ı ilk ne zaman izledin ve etkilendin?

SK: "1998 Dünya Kupası sırasında. O dönem sadece 11 yaşındaydım ve beni büyülemişti... 2002 Şampiyonlar Ligi Finali'nde attığı golü de unutmam mümkün değil."

- Siyaset ile ilgileniyor musun?

SK: "Hayır, siyaset ile tek ilgilendiğim zaman Merkel'in elimi sıktığı zamandı..."

- Müslüman mısın?

SK: "Hayır."

- Annen Alman ve Bana Tunuslu. Nasıl tanışmışlar?

SK: "Babamın arkadaşı bir Almanla evliymiş ve bu sayede arkadaş ortamında tanışmışlar."

- Baban da futbol oynuyor muydu?

SK: "Evet kalecilik yapıyordu ancak profosyonel değildi..."

- Babanın sana verdiği en önemli tavsiye neydi?

SK: "Hayat değerleri ve ailenin bütünlüğü... Buraya gelmemde onun öğütlerinin etkisi çok büyük..."

- Ballon d'Or için adayın kim?

SK: "Zor bir soru... Xavi olabilir. Sneijder'de... "

2 YORUM:

Adsız dedi ki...

Ben fanatik real madrid taraftariyim.ama her seyden once dinime sadigim.ne icin dinini inkar ediyor bu sami bilmiyorum.benzema da oyle soylemis.musluman olmanin nesi kotu anlamiyorum.

Adsız dedi ki...

Ben fanatik real madrid taraftariyim.ama her seyden once dinime sadigim.ne icin dinini inkar ediyor bu sami bilmiyorum.benzema da oyle soylemis.musluman olmanin nesi kotu anlamiyorum.

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan