17 Ağustos 2010 Salı

Nihayet...



Mesut Özil onca transfer haberinin ardından Real Madrid ile anlaşma sağladı, nihayet...

Onca paragraftan bağımsız Mesut'u bir sezon boyunca heyecanına kapıldığım Real Madrid'in forması ile görecek olmak beni çok mutlu etti...

Şimdi herşeyi en başa alıp Fatih Terim, milli takım, gurbetçi futbolcular, tercihler tartışmaları tekrar tekrar yazmaya gerek yok. Öncelikle söylemeliyim ki Mesut Özil Türk'tür, Almanlar yetiştirmiştir ve bizlerde Real Madrid forması altında Türk olan bir oyuncuyu izlemenin verdiği haklı gurur içinde olacağız... Tüm olay bundan ibarettir bana göre...

Özellikle onca umuda ve beklentiye rağmen transferinden bu yana sakatlıkların çok büyük etkisiyle bir türlü istenilen verim alınamayan Kaka'nın tekrar uzun süre sahalardan uzak kalacağının açıklanması ile beraber daha da bir önemli hal almıştı Mesut Özil Transferi. Normalde Mesut Özil'in gelecek sezonda bedelsiz olarak (Real Madrid ve bedelsiz transfer kelimelerini bana bir arada kullanmayı nasip eden Mourinho! Çok yaşa...) Real Madrid'e gelmesi daha olası bir durum görünümündeydi. Fakat Kaka'nın sakatlanması bu transfere bir şekilde hız kazandırdı ve naz yapan Werder Bremen yönetimi de ikna olmuş oldu... Zaten Bremen yönetiminin bu teklifi kabul etmekten başka bir şansı yoktu. Belki Mesut'tan bir sezon daha faydalanabileceklerdi reddetmeleri halinde ancak önümüzdeki yıl ellerinden bedavaya çıkmış olacaktı.

Şimdi herşey Mesut Özil'in ellerinde. Henüz bu yaşında kariyerinin zirvesine (artık bundan sonrası uzay) çıkması ya üstüne büyük bir yük getirecek ki ben bunun olacağını pek sanmıyorum, ya da sahaya çıkıp Real Madrid formasının ağırlığını kaldırıp 2010 Dünya Kupası'nda gösterdiği performansın üstüne koyarak devam edecek...

Aslında fazla tartışmaya girmek gerekmediğini başta da söylemiştim ama sormadan da geçemiyorum kendime... Mesut Özil Türk milli takımını tercih etmiş olsaydı bugün Real Madrid'e imza atar mıydı?

- Tebrikler. Sonunda Rüyan Gerçekleşti.

" Çok Teşekkür ederim. Benim ve ailem için zor bir gündü. Ama sonunda evet hayalim gerçek oldu diyebilirim."

- Başından beri Madrid'i istiyor muydun? Biraz karmaşıktı sanırım...

" Arzum Real Madrid için oynamaktı. Ama Werder Bremen'den ayrıldığım içinde üzgünüm. Çok şeyler paylaştık. Real Madrid ise benim kariyerim için en büyük sıçrama olacak. "

- Dünyanın en büyüklerinden birine geldin.

" Çok memnunum ve gururluyum. Bu treni yakaladım ve kaçırmak istemedim. Henüz 21 yaşındayım ve başarılar için buradayım. "

- Çok gençsin. Soyunma odasında Cristiano, Casillas gibi yıldızlarla olacaksın. 

" Kesinlikle. Bu konuda çok mutluyum. Ama korkum yok. Potansiyelimi biliyorum. "


Fotoğraf ve ilk röportaj @ AS.com. (T-shirt'ünü beğenmesem de taze bir fotoğraf olduğundan bunu kullandım). 

Hoşgeldin Mesut Özil!

2 YORUM:

JCP dedi ki...

real ya da barca sempatizanı değilim,hangisi o sezon daha iyi futbol oynarsa onu desteklerim,milenyumun başlarında Real'di bu takım,son senelerde ise senin de kabul edeceğin gibi Barca:)ama Mesut'un Barca'ya değil de Real'e gitmesine çok sevindim.İlk 11 oynayacağını düşünüyorum,Mourinho ile gelişimini daha iyi devam ettirecektir.Barca'ya gitse 'saha içinde' Katalan milliyetçiliğinin üst düzeyde olduğu bir kulüpte yeterli şansı bulmayabilirdi.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan