7 Haziran 2009 Pazar

Pes 2010 Real Madrid...


Arkadaşlarla PS oynarken Barcelona ve Manu'yu almamaya dikkat ediyorduk biz hep. Adil olsun diye. Bıktık çünkü Ronaldo'nun Messi'nin çalımlarından. Zaten bunları alan arkadaşlar hep turnuvanın galibi oluyorlar. Bir Ben Real Madrid'i alırdım, kimse yanaşmazdı... Real'in kadrosu kötü diye. Şimdi Pes 2010'da Real'in kadrosunda Kaka, CR7 falan olursa bana aldırmazlar artık Real Madrid'i... Barca ve Manu'dan sonra Pes'te arkadaşlar arasındaki turnuvalarda yasaklı takımlardan biri de Real olacak sanki...

3 YORUM:

Anonim dedi ki...

salakmısın banane snn turnuvandan amk malı

Anonim dedi ki...

real ezici üstünlük kuruyo oyunda
amına koydumun ibneleri eşit yapmamışlar

Anonim dedi ki...

ne mal adamsin ya bizene oLm :)

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan