16 Şubat 2009 Pazartesi

Milano da bir gece

Maç için herşeyim hazırdı TV karşısında. Ntvspor u hemen açtım ve heyecanın başlamasını bekledim. Aşırı derece de grip olmam moralimi bozuyordu ama olsun.

Milan ın bu maçta Kaka yı çok arayacağını düşündüm.

Maç öncesi baktım ki oyuncularda bir yeşil krampon futyası almış başını gitmiş. Saha rengarenk.

İlk dk lar pek bir şey olmadı Milano da ancak, onyedinci dakika da Stankovic in kaçırdığı pozsiyonu anlatmak için sadece '' bu kadar beklersen olacağı buydu '' demek yeterli olur sanırım. Bomboş kalan Dejan, Ambrossini nin müdahelesini bekledi adeta.

Oyun tam anlamıyla sete döndü yirminci dk dan sonra. Bu arada maçın yorumcusu F.Terim in sürekli olarak '' Milan da benim zamanımda... '' diye cümleler kurması dikkatimden kaçmadı.

Ve Dk yirmisekiz. Bir Tanrı nın eli vakası. Maicon ortaladı ve golü '' eliyle '' atan Adriano oldu. Ancak Milan defansı pozisyonda uyudu o kesin. '' Adriano eliyle attı ama ne hakemin çevresini saran oldu, ne de itişme kakışma '' Terim böyle diyordu ama, kendisinin hakemlerle giriştiği tartışmaları ve itiş kakışı unutuyordu sanırım.

Maicon un akciğerleri konusunda şüphelerim oldu maç esnasında. Gidiyor, geliyor, vuruyor, atıyor... Süper bir oyuncu.

Milan yediği golden sonra sıkıcı ve kısır bir görüntü çizdi hep. İlk yarının sonlarına doğru İnet adına gelen uzun topu Zlatan Stankovic e indirdi ve Dejan sanki kaçırdığı golün acısını çıkarırcasına sert vurdu ve golü yaptı.

İnet diğer yarıya büyük bir avantajla döndü. Ve hemen devrenin başında Adriano çok müsait pozisyonda auta gönderdi topu. Zlatan bomboştu ve kaçan pozisyon sonrası ellerini başına götürerek sitem etti.

İkinci yarının başlarında Milan gol atsın ve heyecan gelsin istedim. Bu arada maçta kullanılan Spyder kameraya da bayıldım. Harika bir alet ve Türkiye de de uygulansa gerçekten fevkalade olurdu.

Milan da Becks oyundan çıktıktan sonra, orta alanda İnter daha rahat oynamaya ve gelmeye başladı.

Altmışikinci dk da Zlatan ın içeri attığı pasta Muntari hemen vurdu ve topu uzaya gönderdi. O pozisyonda pası veren Muntari olsaydı Zlatan vurmaz, üstünden atlar ve arkadaki bomoş Adriano golü yapardı.

Dakika altmış küsürdü sanırım. Bir arkadaşım aradı o ara. Şimdi diyeceksiniz maçla ne alakası var? Alaka şu; Telefonla konuşurken Milan ın golünü kaçırmayı başardım. Ahlar Vahlara karıştı.

Ben TV ye döndüğümde Adriano çıkıp yerine Viera giriyordu. Bu değişiklikle İner savunmasının rahatlayacağını düşündüm.

Son yirmi dk da Milan bastırdı. Çok istedi ama olmadı.

Ve Derbide son düdük. Son yirmi dk haricinde üstün olan taraf hep İnter oldu. Üçü hatta dördü kaçırdılar. Milan hamle yapacak fazla oyuncusunun olmaması sıkıntısını yaşadı. Flippo da yetmedi.

Bir Milano derbisi de böyle bitmiş oldu. İnter rahat rahat kupaya gitmeye devam ediyor.

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan