3 Ekim 2009 Cumartesi

Macaco

Bilirsiniz Ea Sports'un Fifa serilerinin müzikleri her daim güzel olur. Benim mesela Fifa 99 soundtrack'lerini ipoduma atmışlığım ve ve dinlemişliğim vardır üzerinden nerdeyse 11 yıl geçmesine rağmen. (Hatta Fatboy Slim'i açtım şimdi Winamp'tan yazarken arka planda). Aslında şimdi değinmek istediğim yeni çıkan Fifa 10'unkiler. İçlerinden mutlaka dinlemenizi istediklerim var, zaten yazı da bu yüzden. İlki İspanyol  'Macaco'. Fifa 10'dan önce Fifa 09'da da bir single'ı vardı Macaco'nun. İsmi ise 'Moving'. Oynayanlar dinlemiştir zaten. İspanyol nameleri çok hoş bu single da. Fifa 10 ile beraber gelen şarkısı ise 'Hacen Falta Dos'. Futbol ve ispanya kokan bir şarkı adeta. Benim çok hoşuma gitti. Şarkıyı dinlerken sanki kendinizi 'Futbol Mundial'de' hissediyorsunuz. Üşenmedim bir de sizler için upload ettim şarkıyı. Buyrun Buradan... Müzik çalarınıza atmayı unutmayanız efendim... Unutmadan Fifa 10'un bir diğer beğenimi alan soundtrack'i ise Ramallah Tel Aviv...

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan