4 Kasım 2011 Cuma

Fernando Torres gol yollarında eskiye dönmezse, Petr Cech'in endişe duyması gerek!

Chelsea kalecisi Petr Cech, takım arkadaşı Fernando Torres'in form yakalayamaması durumunda eldivenlerini kaptırabilir!

Tabii ki bu işin şaka tarafı ancak Fernando Torres'in bir zamanlar kalecilik yaptığı da bir gerçek. "Ağabeyim kaleciydi" diyor Torres. Bu yüzden ben de kaleye geçtim..."

Ancak hikayenin geri kalanı çok iyi sayılmaz; "Bir keresinde beni de kaleye geçirdiler. Gelen bir şutta dişim kırıldı. Annem de bir daha kaleye geçmeme izin vermedi. Antrenmanlarda fırsat buldukça kaleye geçiyorum. Bazen benden bir mevkii seçmem isteniyor ve ben hemen eldivenleri giyiyorum."

Cech bunları duymuşsa eğer artık eskisi kadar sakatlanmayacaktır!

Four Four Two TR, Kasım 2011 (Andy Murray)
Fotoğraf: Valencia CF v Chelsea FC - UEFA Champions League By: Manuel Queimadelos Alonso @Getty Images Sport

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan