3 Ağustos 2009 Pazartesi

TFF Süper Kupa 09-10

Öncelikle reklam olayını abartan Fox'a buradan selam olsun. Maça gelirsek, aslında iki takımında iyi oynadığını söylemek biraz zor gibi. Zira iki takımında sezon başı alışma süreci gibi oynadığı söylemek doğru olur. Ancak Beşiktaş, Fenerbahçe'ye göre geçen sezondan kalan futbolunu daha iyi taklit etti. Değişim gösterme çabaları esasen Fenerbahçe'deydi. Bu değişim klasik Daum tarzı oyunun yönünde. Fenerbahçe bunu bir önceki Honved maçında daha iyi göstermişti. Ya da şöyle diyelim, Fenerbahçe Daum'un istediği oyun stilini kendisine ceza sahası önünde basmayan takımlara karşı her zaman daha iyi sergileyecek gibi. Dünkü maçta Beşiktaş Fenerbahçe'ye pres yaptığı anlarda Fenerbahçe'nin oyununun arada bir bozulduğunu gördük. Beşiktaş'ta genelde bu presin mimarları Fink ve Ernst bence ileriki haftalarda çok iyi bir ikili olacaklar. Ferrari'de ise olağan dışı birşey göremedim. Fenerbahçeli Cristian düz bir oyuncu. Selçuk'ta onun yaptıklarını yapabilir bence ama onunla ilgili konuşmak için erken olabilir. Dos Santos ise bazen hatalar yapsa da hamurunda başarılı olabileceğini göstermiş oldu. Topu alışı, sürüşü ve paslarını çok beğendim. Fenerbahçe'ye mutlaka çok faydalı olacaktır. İsmail Köybaşı için söylenebilecek tek bir şey var, oda Beşiktaş'a geldikten sonra yeteneğinin ve oyun azminin bir önceki takımına nazaran iki kat daha arttığı. Uzun vadede onu daha iyi izleyebileceğiz. Yunus Yıldırım maçta otorite dışında iyi bir yönetim sergileyemedi. Fazla da birşey yazmak istemiyorum, zira onunla ilgili çok şey yazılacaktır zaten. Sonuç olarak ben iki takımında maç boyunca terazilerini eşit tuttuğunu ve bir şekilde Fenerbahçe'nin eline geçenleri daha iyi değerlendirerek kupaya uzandığını düşünüyorum...

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan