23 Ağustos 2009 Pazar

En İyi 'Futbolcu' Sayfaları

Benim gözlemlerime göre, futbolcuların sahip oldukları en güzel web siteleri. Sıralamada içerikten çok tasarım ön planda oldu aslında. Çünkü bana göre tasarımı güzel olan sayfalarda daha çok zaman geçirebiliyorsunuz. Bunların dışında sizinde beğendikleriniz varsa yorum kısmına yazabilirsiniz. Sayfaları futbolcu isimlerine tıklayarak açabilirsiniz.

#10 - Grefite

Grafite'nin az ama öz olmuş sayfası. Tek bir noktadan futbolcu hakkında bilgilere ulaşılabiliyor. Geçişlerde güzel olmuş. Kısacası sade ve hızlı. Grafite'nin sayfasında yayınladığı duvar kağıtları ise oldukça güzel.

# 9 - İbisevic

Vedad İbisevic sitesinde bizleri 'Sevgili Arkadaşlar' başlıklı bir yazı ile karşılıyor. Web sitesi daha yeni olduğundan 'yeni Web siteme hoşgeldiniz' diyor ve milli takım, kendisi ve takımıyla ilgili haberler bulabileceğimizi söylüyor. Aslında sitenin bana göre en güzel yani giriş sayfasındaki resim. Vedad bir topa Bosna Hersek'e doğru bir vuruş yapmış. Vuruş yaptığı yer büyük ihtimal Saraybosna. Topun gittiği yerde Saraybosna'da çokça bulunan bir camii'de gözlerden kaçmıyor.

# 8 - Ballack

Sitenin giriş sayfası hızlı. Ballack'ın boydan bir fotoğrafı karşılıyor bizi. Almanca ve İngilizce dil seçenekleri ile... Sade ve güzel. Takımıyla ve kendisiyle ilgili haberler mevcut. Adidas ile olan sponsorluğu çok net hissediliyor.

# 7 - Villa

Sitenin girişi gayet güzel. Villa'nın resimleri geçiş halinde bizlere gösteriliyor. Sitenin içi ise kullanışlı. Yine haberlere buradan ulaşabiliyoruz. Tasarım sade ve başlıkların geçişleri gayet hızlı.

# 6 - Drogba

Sitenin girişinde güzel bir görsel bizleri bekliyor. Drogba'nın kariyeri bir videoya sığdırılmış. Afrika sokaklarında top koşturan bir çocuk ile başlayıp günümüzde son buluyor. Tasarımıda çok güzel. İngilizce ve Fransızca dil seçenekleri mevcut. Siteye girmişken anketi işaretlemeyi de unutmayın. 'Chelsea bu yıl kaçıncı olur?' Yanıtımı 2'den yana kullandım...

# 5 - Lugano

Son beşe koyduğum siteler, görselleri en güzel olanları. Lugano'nun sahip olduğu sitede bunlardan biri. Dil seçeneğinden sonra harika bir görsel giriyor. Görselin yüklenmesi bittikten sonra izlemesi daha keyifli. İzleyince göreceksiniz zaten. Uuruguay milli takımı ön planda. Sitenin güncel olduğu, Lugano'nun Fenerbahçe ile kontrat imzaladığını buradan duyurması ile anlaşılmıştı. Sitenin içi ile ilgili söyleyebileceğim şey 'eğlenceli' olacak. Siz gitmek istediğiniz seçeneği tıklayınca Lugano size yardımcı oluyor. Tek eksi tarafı biraz geç yükleniyor olması.

# 4 - Puyol

Site bir görsel ile karşılıyor bizi. Tasarımı güzel. Fakat en güzel olanı siteye giriş yaptıktan sonra Puyol'un kendi dilinde hayranlarına bir video ile ufak bir sesleniş yapması. Yazıyla seslenmektense böyle olması daha güzel olmuş. Geçişleride görselliğe rağmen gayet hızlı.

# 3 - Toni

Toni'nin sitesi 2006'nın en iyi fan sayfası seçilmiş. Bunu hak ediyor. Girişteki görselde Toni hakkında önemli bilgiler yer alıyor. Müzikte çok uygun. Sitenin içinde ise hemen dikkati çeken Toni'nin arka plandaki fotoğrafları. Gezinti yapmak için birçok seçenek bulunuyor.

# 2 - Ronaldinho

Girişteki görsel çok başarılı. Görselde Ronaldinho'nun fiziksel yeteneklerine 'sihir' ve 'teknik' gibi sözcüklerle vurgu yapılmış. 7 dil seçeneği yazdığım siteler içinde en kapsamlı olanı. Sitenin içindeki müzikler ise Ronaldinho'nun sosyal hayatında dinlediklerinden seçilmiş. Gerçekten güzel. Samba kokuyor zaten. Siteler içinde en eğlenceli olanı.

# 1 - Anelka

Tasarımlar içerisinde en güzeli Anelka'nın sahip olduğu site. Giriş ekranında sponsorlar, Myspace ve Anelka'nın sahip olduğu giyim markası dikkat çekiyor. Siteye girer girmez Anelka'nın karizması sizleri karşılıyor. Tıpkı Ronaldinho'nun sitesinde olduğu gibi bizleri Anelka'nın günlük hayatta dinlediği şarkılar karşılıyor. Tahmin edeceğiniz üzere bu Hip-Hop tarzında. Sitede hiçbirşey yapmasanız bile kalıp müzik dinleyebilirsiniz. Anelka'nın bizlerle paylaştığı fotoğraflar ise çok güzel. Bu en beğendiğim site ve 1. sırada...

2 YORUM:

Adsız dedi ki...

iniestanınkide güzel bence

koray dedi ki...

aynen iniesta'nın sitesini tek geçerim.
http://www.andresiniesta.es/

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan