27 Ağustos 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi 9-10


Gruplar bu şekilde oluştu. Resme tıkladığınızda büyük halini de göreceksiniz. Şöyle bir bakıldığında G Grubunun bir Uefa Avrupa Ligi grubunu andırdığını söylemeliyim. F Grubunda ise İbra-Eto'o kapışması hemen konuşulacaktır muhtemelen. Arsenal ise önceki yıllarda olduğu üzere en iyi kurayı çeken seri başı takım oldu. Buradan Maccabi Haifa, Apoel, Zurich, Debrecen takımlarının taraftarlarına sabır diliyorum önümüzdeki aylar için. Artık klasikleşmiş 'ölüm grubu' cümlesi burada pek kullanılmayack gibi. Ancak şöyle bir grub olmuş olsaydı belki 'ölüm grubu' denebilirdi : ManU-Real Madrid-Marsilya ve Wolfsburg. Wolfsburg demişken hemen söyleyelim, 4. torba içinde çekilebilecek en zor kuraydı ve Beşiktaş'ın grubuna geldiler. Beşiktaş'ın grubunun dengeli olduğunu düşünüyorum. ManU ile ilgili klasik yorumlar yapmak istemiyorum. Zaten 1. torbadan büyük bir takımın geleceği kesindi. Onun dışında Beşiktaş'ın CSKA ve Wolfsburg'dan eksik bir yanının olmadığı kanaatindeyim. Özellikle İstanbul'da oynanacak Wolfsburg ve CSKA maçları Beşiktaş için çok önemli olacaktır. Almaya'daki maç ise seyirci desteği arkaya alınarak oynanacaktır. Beşiktaş'a 2.torbadan Real Madrid'de gelebilirdi ve işte ozaman zor bir grup olurdu. Real Madrid bu yıl Barnebeu'da bu kupayı kaldırmayı çok istiyor ve bunun için ellerinden geleni yapacaklar. Ben Real'in 1. torbadan en iyi kuradan birini çektiğini düşünüyorum. Zira Milan, Real Madrid'i zorlayamaz diye düşünüyorum. Beşiktaş'a hayırlı olsun. Son olarak bu yıl şampiyon olarak favorim Real Madrid.

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan