11 Eylül 2009 Cuma

Deisler

Akşam Akşam aklıma geldi birden. Hala benim kafamda soru işaretidir Sebastian Deisler. Depresyonunun nedeni yaşadığı sakatlıklar mı yoksa beklentileri karşılayamaması mıydı? Kendisi futbolu bıraktıktan sonra 'başaramadım' diyor açıkça. Onca para kazandım ama olmadı diyor. Aslında özet olarak Sebastian, futbolun içinde bolca olan ego ve paraya alışamadı ve içinde hep kendi kendini yedi... Yetenekliydi ama keyif alamadı. Dolce & Gabanna'lar, Mercedes'ler, Lambo'lar sanırım mutlu etmedi onu. Bu kadar sıkıntının içinde sakatlıklar çıktı, kulüpleriyle problemler yaşadı ve bunları kimseye söylemedi. Kendisi daha sonra bir röportajında 'içime attım' dedi açıkça. Şimdilerde futbolu bıraktığı için mutlu olduğunu bile söylüyor ancak halen bazı sıkıntıları var. Mesela Deisler eski fotoğraflarına asla bakmıyormuş ve yanına imza ya da fotoğraf için gelenleri tersliyormuş... Futbolu bıraktıktan sonra Bild gazetesine şöyle demiş; ''Bir gün otobüste okula giden ve sırtında çanta taşıyan iki çocuk gördüm. O zaman Bayern'deydim ve eğer fırsatım olsa milyonları bir kenara atıp çocukların yerine geçmeyi isterdim. Çünkü tek sıkıntıları okul ve oyunlar...'' Bazen biz de sıkıştığımız anlarda 'çocukların' yerinde olmak istemiyor muyuz aslında? 

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan