26 Mart 2013 Salı

"Mourinho beni aramıştı, rüya gibiydi..."

Real Madrid'in arka planda kalan ancak en önemli oyuncularından biri olan Sami Khedira, Almanya Milli Takım kampında Marca'ya keyifli bir röportaj vermiş. Tıpkı oyun tarzı gibi sakin ve güçlü görünen cevaplar veren Sami Khedira, Real Madrid'e geliş hikâyesini ilk günkü heyecan ile anlatmış.

Khedira, Real Madrid'e transferi ile ilgili olarak, "Her şey Dünya Kupası'ndan sonra aldığım bir telefonla başladı. Arayan Jose Mourinho'ydu! Bana Real Madrid için oynamamı istediğini söyledi. Benim için inanılmaz bir andı. Sonra yüz yüze konuşmak için bir araya geldik. Ne olacağından pek emin değildim ancak iki üç dakika sonra birbirimizi çok iyi anladık. Bana inanılmaz bir proje sundu ve ben de seve seve kabul ettim!" diyor.

Mesut Özil ile yediği içtiği ayrı gitmeyen Sami Khedira, Mesut'un adaptasyon sorununu kolay atlatmasında etkisi olduğunu da inkar etmiyor ve, "Biz yakın dostuz ve birbirimize yardımımız çok dokundu. Biz adeta kardeş gibiyiz. Madrid'e gelmeden önce de dostluğumuz vardı. Buna ek olarak, Mesut harika bir oyuncu" ifadelerini kullanmış.

Şampiyonlar Ligi'ndeki Galatasaray eşleşmesini de yorumlayan Sami, "Hafife almaya gerek yok. Galatasaray'ın kalitesini biliyoruz. Almanya'da Schalke 04'ü elediler ve Manchester United karşısında da çok iyi işler yaptılar. Yarı final için ilk maçta avantaja ihtiyacımız var ve onların çok kaliteli bir kadrosu var" demiş.

Soru cevap:

Tatil için en ideal yer? 
"Güneş, deniz ve plaj olan herhangi bir yer..."

Madrid'de en sevdiğin yer? 
"Retiro Park"

En sevdiğin yemek? 
"İtalyan mutfağını severim. Aynı zamanda kötü bir aşçıyım..."

En sevmediğin yönün? 
"Sabır eksikliği..."

Kahvaltıda ne yersin? 
"Portakal suyu, yumurta ve biraz ekmek"

Dövmen var mı? 
"Garip görünebilir ancak hiç yok"

Başka hangi spor dallarını seversin? 
"Tenis..."

Ne tarz müzik dinlersin? 
"R&B ve her şeyden biraz..."

Kaç tane trafik cezası aldınız? 
"Hızdan ötürü değil ancak yanlış park etmekten ötürü almıştım"

Röportajın orjinal metni: Marca
Röportajın İngilizce metni: Unamadridista
Fotoğraf: Getty Images

0 YORUM:

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Barbarossa. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan